3 september 2015

Södertälje - Arboga, Träningsmatch i hockey, 2 september 2015

Så blev det då dags för mig att fota hockey. Förra året bevakade jag Södertälje SK i HockeyAllsvenskan. De åkte ur och har nästan ett helt nytt lag i år när de ska spela i ettan. I kväll mötte de Arboga och vann tämligen klart med 4-0.

























har

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Världscupen i sprintorientering i Skara den 30 maj 2026

Det blev en lång dags fotografering vid Världscuptävningen i sprintorientering i Skara. Efteråt återstod redigering av några hundra bilder. ...