22 augusti 2015

Hammarby - Göteborg i Damallsvenskan den 22 augusti 2015

Lördagens fotouppdrag för Pic-Agency gällde matchen i Damallsvenskan mellan Hammarby och Göteborg. Hammarby vann matchen med 3 - 2 till den inte alltför stora publikens glädje. Noterbart var också att Göteborg hade alla sina målvakter skadade eller på annat håll så utespelaren Anna Ahlstrand fick stå i mål. Hon lär inte ha gjort det sedan någon flickmatch för länge sedan.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Världscupen i sprintorientering i Skara den 30 maj 2026

Det blev en lång dags fotografering vid Världscuptävningen i sprintorientering i Skara. Efteråt återstod redigering av några hundra bilder. ...